دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

با اهدای لوح تقدیر توسط استاندار و مدیرکل کمیته امداد انجام شد؛

تقدیر از مشارکت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل در اجرای طرح «مفتاح الجنه»

دیدار با ایتام و مساکین

در راستای طرح «مفتاح الجنه» و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن دیدار با خانواده های ایتام و مساکین، کمک ­های مادی و فرهنگی به ایشان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه­ های عمومی استان اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و علیرضا حسین­ نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با صدور لوح سپاس مشترک از مشارکت پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه ­های عمومی استان در اجرای طرح «مفتاح الجنه» قدردانی کردند.

در بخش ­هایی از این لوح سپاس آمده است:

«همه سال به یمن حلول ماه مبارک رمضان و به شکرانه حضور در ضیافت الهی، مردم نیکوکار و نوع دوست ایران با حضور گسترده در پایگاه ­های کمیته امداد امام خمینی(ره)، جلوه های باشکوهی از ایثار و نوع دوستی را به نمایش می گذارند. گسترده و شکوه این همایش عظیم و خودجوش در ابتدای سال ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان دست­ اندرکاران برگزاری این رخداد معنوی و نقطه عطفی در تاریخ حضور حماسی مردم خیر و نیکوکار استان بود. توفیق حاصله در این زمینه که نمود بارزی از نیل به اهداف نهضت خدمت­ رسانی است و به توسعه­ بخش مشارکت ­های مردمی منجر گردید، مرهون همراهی و مشارکت مسئولین و مدیران خیر و نیکوکار بویژه حضرتعالی است که با همکاری صمیمانه و حضور در منازل مددجویان و مجالست با خانواده ­های نیازمند تحت حمایت در قالب «طرح مفتاح الجنه» نمونه بارزی از تلألو حکمرانی مردمی را به نمایش گذاشته و رفیق راهمان بودید.

از خداوند سبحان مسئلت دارم شما را همواره در طریق خدمت به مردم ثابت قدم و استوار بدارد.»

گفتنی است، در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه، که به همت کمیته امداد امام ­خمینی(ره) در سال گذشته برگزار شد، مدیرکل کتابخانه ­های عمومی استان به همراه مدیرکل کمیته امداد با حضور در خانه ایتام، نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، ضمن دیدار با خانواده های ایتام کمک­ های مادی به خانواده ­ها و کتاب به  کودکان اهدا کردند.

تقدیر از مشارکت مدیرکل کتابخانه‌­های عمومی اردبیل در اجرای طرح «مفتاح الجنه»

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 0 =